شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن با مصارف آبرسانی، گازرسانی و همچنین شبکه فاضلابی مطابق استانداردهای ملی و استانداردهای بین المللی در دهه 80 با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت ارتقای کمی و کیفی صنعت پلی اتیلن و تولید محصولاتی با کیفیت بالا در سطح ملی پا به عرصه بازار گذاشته است و در طی چند سال بین مشتریان خود که شامل پیمانکاران و مجریان درجه یک کشور و منطقه و صنایع پتروشیمی می‌باشند تبدیل به برترین شرکت در زمینه تولید لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن در کشور و منطقه خاورمیانه شده است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قیمت لوله پلی اتیلن PE100

قیمت لوله‌های PE100 با توجه به کاربرد این لوله‌ها لوله پلی اتیلنکه عمدتا در تولید لوله‌های فشار قوی استفاده می‌شود بالاتر از دیگر لوله‌های پلی اتیلن می‌باشد. البته قیمت لوله‌های PE100 نسبت به دیگر لوله‌هایی که در فشار کاری مشابه تولید می‌شوند پایین تر یا برابر است زیرا مواد کمتری باید مورد استفاده قرار می گیرد ولی در برخی موارد با توجه به اینکه باید از مواد اولیه خود رنگ وارداتی مانند بروج (مواد 3490 LS) استفاده شود و قیمت لوله‌هایی که با این مواد تولید می‌شود رابطه مستقیمی با نرخ ارز و دیگر فاکتورها دارد از قیمت بالاتری برخوردار است. برای دریافت لیست قیمت لوله‌های پلی اتیلن PE100 با واحد فروش شرکت پارس اتیلن کیش تماس گرفته و لیست لوله‌های خود را به همراه فشار کاری و کاربرد آن برای ما ارسال کنید و همکاران فروش در سریع‌ترین زمان ممکن لیست قیمت لوله‌های پلی اتیلن درخواستی شما را ارسال می‌کنند.

  • ۹۸/۰۹/۲۳
  • پارس اتیلن کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی