شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن با مصارف آبرسانی، گازرسانی و همچنین شبکه فاضلابی مطابق استانداردهای ملی و استانداردهای بین المللی در دهه 80 با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت ارتقای کمی و کیفی صنعت پلی اتیلن و تولید محصولاتی با کیفیت بالا در سطح ملی پا به عرصه بازار گذاشته است و در طی چند سال بین مشتریان خود که شامل پیمانکاران و مجریان درجه یک کشور و منطقه و صنایع پتروشیمی می‌باشند تبدیل به برترین شرکت در زمینه تولید لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن در کشور و منطقه خاورمیانه شده است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خرید لوله پلی اتیلن

راهنما و نکات مهم در خرید لوله پلی اتیلن

خرید لوله پلی اتیلن به دلیل استفاده و کاربردهای قابل توجه آن در بخش صنعت راهکارها و نکاتی دارد که اگر به آنها توجه نمایید خریدی عالی می‌توانید داشته باشید و لوله پلی اتیلن شما بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت را خواهد داشت و شما در انجام پروژه صرفه جویی قابل توجهی خواهید نمود.

خرید لوله پلی اتیلن می‌تواند کاری سخت و دشوار باشد و شما هنگام خرید با اطلاعاتی نامفهوم مواجه شوید که به کار شما نمی‌آید. از همین رو ما چند نکته اساسی در هنگام خرید لوله پلی اتیلن را که باید به آنها دقت نمائید را ذکر می‌کنیم .

لوله پلی اتیلن

در ابتدا این نکته را متذکر شویم که لوله پلی اتیلن باید نشان استاندارد را داشته باشد , برند معتبری باشد , نام کارخانه تولید کننده , تاریخ تولید , شماره خط تولید , نوع مواد اولیه پلی اتیلن , رده فشار کاری باید بر روی لوله درج شده باشد و شما با رجوع به این اطلاعات می‌توانید اطلاعات پایه‌ای در مورد لوله پلی اتیلن را بدست آورید و اگر لوله‌ای فاقد یکی از این موارد است از خرید لوله پلی اتیلن صرف نظر کنید.

لوله های پلی اتیلن در ایران بر اساس استاندارد INSO 14427-2 موسسه استاندارد ملی ایران تولید می‌شوند و جدول موجود در این استاندارد مرجع تولید و آزمایشگا‌های کنترل کیفیت می‌باشد. سابقا استاندارد DIN 8074 آلمان مرجع بود و آن زمان هنوز استانداردی ملی برای لوله‌های پلی اتیلن تدوین نشده بود که در سالهای گذشته این مسئله رفع گردیده است اما هنوز این استاندارد و جداول آنها میتواند مرجعی برای شما باشد اما در آزمایشگاه‌های مرجع و کنترل کیفیت اعتباری ندارد.

..::پارس اتیلن کیش به کیفیت متعهد است::..
 
 ..:: پارس اتیلن کیش نماد خودباوری , توانمندی و کیفیت ::..

- برند اکسترودر‌های تولید لوله پلی اتیلن از برندهای معتبر و شناخته شده اروپایی باشد.

لوله پلی اتیلن

حال که از مارکینگ بر روی لوله پلی اتیلن و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کردیم از کارخانه تولید کننده و سابقه آن باید اطمینان حاصل کرد که تولید کننده‌ای خوشنام و معتبر باشد و محصولاتش در بازار کم یاب و خواهانش زیاد باشد.

در فاز تائید تولید کننده, حتما هماهنگی لازم را جهت بازدید از کارخانه انجام دهید , که این بازدید نقش بسیار مهمی در خرید لوله پلی اتیلن ایفا می‌کند. در بازدید از انبارش و حمل لوله پلی اتیلن را مطالعه نمائید.

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات پارس اتیلن کیش

لوله پلی اتیلن

نکات قابل توجه در بازدید از کارخانه تولید کنندگان لوله پلی اتیلن :

- محل قرار گیری کارخانه در مجموعه‌های صنعتی شناحته شده باشد و به آزادراه‌های کشور دسترسی بدون محدودیت داشته باشد.

- فضا و محیط کارخانه منظم و عاری از عناصر مازاد باشد

- محل نگهداری مواد اولیه در سایه و به دور از رطوبت باشد

- مواد اولیه از طریق سیلو‌ به داخل اکسترودرها تزریق گردد

- سال ساخت اکسترودرها و دیگر ادوات خط تولید پائین باشد و این دستگاه‌ها جدید باشد

- بر روی خط تولید لوله پلی اتیلن , سامانه گراویمتریک نصب باشد

- خط‌ تولید تولید لوله پلی اتیلن به سامانه التراسونیک مجهز باشد

- سیستم خنک کنندگی داخل لوله و خارج لوله پلی اتیلن

- سیستم‌های جانبی خط تولید ( استخر, برق, کمپرسورها و .... )

- سامانه و فرایند کنترل ابغاد لوله پلی اتیلن در حین و بعد از تولید لوله پلی اتیلن

- واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه

- محل انبارش لوله پلی اتیلن سطحی صاف  داشته باشد

- شیوه حمل و بارگیری لوله‌های پلی اتیلن را مشاهده نمائید.

و .....

مواردی که در بالا به آنها اشاره شد موارد مهمی است که باید در بازدیدها‌ی خود از کارخانه تولید لوله پلی اتیلن به آنها توجه خاصی داشته باشید.

  • ۹۸/۰۹/۲۶
  • پارس اتیلن کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی