شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن با مصارف آبرسانی، گازرسانی و همچنین شبکه فاضلابی مطابق استانداردهای ملی و استانداردهای بین المللی در دهه 80 با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت ارتقای کمی و کیفی صنعت پلی اتیلن و تولید محصولاتی با کیفیت بالا در سطح ملی پا به عرصه بازار گذاشته است و در طی چند سال بین مشتریان خود که شامل پیمانکاران و مجریان درجه یک کشور و منطقه و صنایع پتروشیمی می‌باشند تبدیل به برترین شرکت در زمینه تولید لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن در کشور و منطقه خاورمیانه شده است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قیمت لوله پلی اتیلن کلاف

قیمت لوله‌های پلی اتیلن کلاف رابطه مستقیمی با کاربردشان در پروژه دارد. لوله‌های پلی اتیلن کلاف حداکثر تا سایز 110 میلیمتر تولید می‌شودلوله پلی اتیلن کلاف و اگر در سیستم‌های حساس و آبرسانی پروژه‌های آتشنشانی مورد استفاده قرار بگیرد از مواد PE100 خودرنگ مشکی (بروج 3490 LS)  استفاده شود قیمت بالاتر از لوله‌های کلافی می‌باشد که برای مقاصد آبیاری زمین‌های زراعی مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو هنگام درخواست لیست قیمت لوله پلی اتیلن کلاف حتما کاربرد لوله را ذکر نمائید تا بهترین قیمت لوله و مناسبترین لوله پلی اتیلن جهت پروژه خود را داشته باشید.
لوله‌های پلی اتیلن کلاف که مخصوص گازرسانی نیز تولید و عرضه می‌شوند نیز از قاعده بالا مستثنا نیستند و باید از مواد عالی با گرید PE100 تولید گردد و از این رو قیمت این نوع لوله نیز از قیمت لوله‌های پلی اتیلن مخصوص آبیاری بالاتر خواهد بود. البته هیچگاه کیفیت را فدای قیمت ننمائید که طول عمر لوله و کارکرد و بازدهی خط لوله را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

  • ۹۸/۰۹/۲۳
  • پارس اتیلن کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی