شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن با مصارف آبرسانی، گازرسانی و همچنین شبکه فاضلابی مطابق استانداردهای ملی و استانداردهای بین المللی در دهه 80 با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت ارتقای کمی و کیفی صنعت پلی اتیلن و تولید محصولاتی با کیفیت بالا در سطح ملی پا به عرصه بازار گذاشته است و در طی چند سال بین مشتریان خود که شامل پیمانکاران و مجریان درجه یک کشور و منطقه و صنایع پتروشیمی می‌باشند تبدیل به برترین شرکت در زمینه تولید لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن در کشور و منطقه خاورمیانه شده است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پارس اتیلن کیش

پارس اتیلن کیش مجموعه کاملی از لوله پلی اتیلن ، اتصالات پلی اتیلن ، منهول پلی اتیلن ، دستگاه جوش پلی اتیلن ، لوله دوجداره کاروگیت پلی اتیلن و اتصالات آن با کاربردهای بسیار وسیع را با مدرنترین تجهیزات اروپایی و برترین تکنولوژی روز جهان تولید و به بازار ارائه می‌نماید.

لوله پلی اتیلن تک‌جداره و لوله پلی اتیلن دوجداره به همراه اتصالات آنها به عنوان اصلی‌ترین محصول تولیدی شرکت پارس اتیلن کیش با بالاترین استانداردهای کیفیتی و ایمنی تولید می‌شود و همچنین کلیه فرایند تولید از لحظه ورود مواد اولیه تا لحظه خروج محصول نهایی از کارخانه, نظارت سخت گیرانه‌ای توسط پرسنل کنترل کیفیت و آزمایشگاه پارس اتیلن کیش وجود دارد.

کیفیت بالا، قابل اطمینان بودن لوله و اتصالات پلی اتیلن، سهولت بارگیری و حمل و نقل لوله و اتصالات پلی اتیلن به دلیل وزن نسبتا پایین آنان، نصب سریع و آسان، پلی اتیلن را به بهترین انتخاب در پروژه‌های گوناگون تبدیل کرده است. همچنین لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن پارس اتیلن کیش دارای شعاع خمش مناسب می‌باشد و در دمای بسیار پایین دارای مقاومت بسیار خوبی در مقابل ضربه و فشار دارد. محیط های اسیدی و بازی و همچنین بسیاری از محلولها و مواد شیمیایی تاثیری بر پلی اتیلن نمی گذارند. همین امر یکی از مهمترین مزیت های لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن پارس اتیلن کیش می‌باشد.

  • ۹۸/۰۹/۲۶
  • پارس اتیلن کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی