شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن با مصارف آبرسانی، گازرسانی و همچنین شبکه فاضلابی مطابق استانداردهای ملی و استانداردهای بین المللی در دهه 80 با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت ارتقای کمی و کیفی صنعت پلی اتیلن و تولید محصولاتی با کیفیت بالا در سطح ملی پا به عرصه بازار گذاشته است و در طی چند سال بین مشتریان خود که شامل پیمانکاران و مجریان درجه یک کشور و منطقه و صنایع پتروشیمی می‌باشند تبدیل به برترین شرکت در زمینه تولید لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن در کشور و منطقه خاورمیانه شده است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

منهول پلی اتیلن پارس اتیلن کیش

تولید کننده منهول پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش یکی از با کیفیت ترین تولید کننده‌های منهول پلی اتیلن در ایران می‌باشد. منهول پلی اتیلن برای استفاده در سیستم‌های فاضلاب صنعتی و فاضلاب خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به کاربرد روز افزون از محصولات پلیمری در صنایع مختلف جهان، این محصول می‌تواند، جایگزین مناسبی برای منهول‌های بتنی و یا سایر منهول‌های ساخته شده با مصالح بنایی باشد.

منهول پلی اتیلن یکی دیگر از محصولات شرکت پارس اتیلن کیش می‌باشد که از بهترین مواد اولیه و بهترین طراحی نسبت به نمونه‌های مشابه برخوردار است. منهول‌های پلی اتیلن پارس اتیلن کیش با رنج وسیعی از کاربرد در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه‌ها و خطوط انتقال شهری دارای مشخصات عمومی ذیل می باشد:

منهول پلی اتیلن

  1. هزینه بسیار پایین در ساخت و راه‌اندازی منهول‌های پلی اتیلن پارس اتیلن کیش نسبت به منهول‌های بتنی
  2. نصب منهول پلی اتیلن با سهولت بیشتر و در زمان کمتر نسبت به منهول‌های بتنی انجام می‌شود.
  3. مقاومت در برابر لیستی از مواد شیمیائی مختلف از خواص منحصر بفرد منهول‌های پلی اتیلن پارس اتیلن کیش نسبت به منهول‌های بتنی می‌باشد.
  4. منهول پلی اتیلن پارس اتیلن کیش می تواند در محیط‌های شیمیائی و یا بسیار مرطوب براحتی دوام بیاورد .
  5. منهول پلی اتیلن پارس اتیلن کیش نیازی به تعمیر ندارد و در صورت نیاز به تغییرات در سایز براحتی و به آسانی انجام می‌شود.
  6. منهول پلی اتیلن پارس اتیلن کیش براحتی در خطوط انتقال فاضلاب قابل نصب می‌باشد و هزینه‌های اجرائی پروژه‌های بزرگ را بطور چشمگیری کاهش می‌دهد.
  • ۹۸/۰۹/۲۶
  • پارس اتیلن کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی