شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن با مصارف آبرسانی، گازرسانی و همچنین شبکه فاضلابی مطابق استانداردهای ملی و استانداردهای بین المللی در دهه 80 با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت ارتقای کمی و کیفی صنعت پلی اتیلن و تولید محصولاتی با کیفیت بالا در سطح ملی پا به عرصه بازار گذاشته است و در طی چند سال بین مشتریان خود که شامل پیمانکاران و مجریان درجه یک کشور و منطقه و صنایع پتروشیمی می‌باشند تبدیل به برترین شرکت در زمینه تولید لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن در کشور و منطقه خاورمیانه شده است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اتصالات فشار قوی

اتصالات فشار قوی پلی اتیلن چیست ؟

 اتصالات فشار قوی جهت لوله‌ها , شیرآلات و خطوط پرفشار آب , گاز و دیگر سیالات بکار می‌رود. اتصالات فشار قوی پلی اتیلن بر روی لوله‌های فشار قوی پلی اتیلن نصب می‌گردند و غالبا به صورت مایتری تولید می‌شوند و تمام اتصالات فشار قوی از نوع اتصالات تک جداره می‌باشد که بر روی خطوط لوله پلی اتیلن تک جداره نصب می‌شوند. اتصالات فشار قوی شامل انواع سه‌راهی , زانو , تبدیل و فلنج در فشارهای بالا و در اندازه‌های مختلف می‌باشد.

انواع اتصالات پلی اتیلن فشار قوی

•    اتصالات فشار قوی مایتری ( اتصالات جوشی )

•    اتصالات فشار قوی الکتروفیوژن

•    اتصالات پیچی فشار قوی

•    اتصالات فشار قوی تزریقی

•    اتصالات فلنجی

اتصالات فشار قوی مایتری

اتصالات مایتری یا اتصالات جوشی پلی اتیلن بهترین نوع اتصالات فشار قوی برای خطوط لوله پلی اتیلن می‌باشد. این نوع اتصالات اگر طبق استاندارد از خود جنس همان خط لوله تولید شود مقاومتی بمراتب بیشتر از خود لوله خواهد داشت . این نوع اتصالات جوشی بر طبق استاندارد DIN16936 تولید می‌شود همچنین می‌توان با در نظر گرفتن ابعاد اصلی مندرج در استاندارد و طبق درخواست و سفارش مشتری ملاحظاتی در ابعاد و اندازه‌ها داشت و این اتصالات را به اتصالات سفارشی و خاص تبدیل نمود.

اتصالات الکتروفیوژن فشار قوی

اتصالات الکتروفیوژن از قابل اطمینان‌ترین نوع اتصالات پلی اتیلن می‌باشند که در ابعاد و اندازه‌های مختلف با فشارهای کاری متنوع تولید و در بازار عرضه شده است. این نوع اتصال به دلیل مکانیک و فرایند اتصال پذیری عالی برای خطوط پر ریسک مانند خطوط انتقال گاز استفاده می‌شود. اتصالات الکتروفیوژن چند ایراد دارد, اتصالات الکتروفیوژن غالبا وارداتی می‌باشند و قیمت بالای این اتصال است که با بالا رفتن سایز و فشار کاری قیمت اتصال مورد نظر بسیار بالا می‌رود. دیگر ایراد آن زمینه کم این اتصالات که در بازار تهیه این نوع از اتصالات را با مشکلاتی مواجه کرده است.

  • ۹۸/۰۹/۲۶
  • پارس اتیلن کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی