شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن با مصارف آبرسانی، گازرسانی و همچنین شبکه فاضلابی مطابق استانداردهای ملی و استانداردهای بین المللی در دهه 80 با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت ارتقای کمی و کیفی صنعت پلی اتیلن و تولید محصولاتی با کیفیت بالا در سطح ملی پا به عرصه بازار گذاشته است و در طی چند سال بین مشتریان خود که شامل پیمانکاران و مجریان درجه یک کشور و منطقه و صنایع پتروشیمی می‌باشند تبدیل به برترین شرکت در زمینه تولید لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن در کشور و منطقه خاورمیانه شده است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اتصالات جوشی سفارشی

اتصالات پلی اتیلن سفارشی شامل انواع سه راهی، زانو، تبدیل، فلنج و رینگ PP.STEIL در فشارهای مختلف با مواد PE63, PE80, PE100 در ابعاد مختلف می‌باشد. اتصالات پلی اتیلن پارس اتیلن کیش همگی به صورت سفارشی و با روش مایتری تولید می‌شوند و این روش مطمئن‌ترین روش تولید اتصالات پلی اتیلن است که محصول نهایی (اتصالات پلی اتیلن) با بالاترین کیفیت ممکن تولید می‌شوند و از لوله پلی اتیلن در همان اندازه و فشار کاری به مراتب مقام‌تر هستند.

اتصالات پلی اتیلن جوشی

اتصالات پلی اتیلن جوشی در کارخانه پارس اتیلن کیش با سایزها و زوایای مختلف و طبق درخواست مشتری و بنابر استانداردهای معتبر جهانی در مرحله اول مورد آزمایش قرار گرفته و سپس تولید می‌گردد، همچنین موارد مصرفی آنها در انتقال فاضلاب و انتقال مواد شیمیایی و اسیدی و نفتی و آبرسانی تحت فشار بوده و با توجه به مقایسه با اتصالات چدنی و فولادی بسیـار مقرون به صرفه می‌باشد.
اتصالات جوشی پلی اتیلن شامل تمامی اتصالات پلی اتیلنی است که بوسیله دستگاه جوش لب به لب ( بات فیوژن ) و دستگاه الکتروفیوژن تولید و به یکدیگر متصل می‌شوند. اتصالات مایتری و یا به عبارت دیگر اتصالات جوشی به این دلیل اتصالات جوش نامیده می‌شوند که تمامی اجزا آن در مرحله تولید اتصالات پلی اتیلن به صورت جوشی با دستگاه بات فیوژن می‌باشد.
لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن را اگر بررسی نمائید مشاهده می‌کنید که این اتصالات جوشی پلی اتیلن از نظر رده بندی قیمت بعد از اتصالات الکتروفیوژن قرار می‌گیرند و این به دلیل است که فرآیند تولید این اتصالات پلی اتیلنی بسیار زمانبر و پرهزینه می‌باشد.

اتصالات مایتری و جوشی پلی اتیلن

  • ۹۸/۰۹/۲۶
  • پارس اتیلن کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی