شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن با مصارف آبرسانی، گازرسانی و همچنین شبکه فاضلابی مطابق استانداردهای ملی و استانداردهای بین المللی در دهه 80 با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت ارتقای کمی و کیفی صنعت پلی اتیلن و تولید محصولاتی با کیفیت بالا در سطح ملی پا به عرصه بازار گذاشته است و در طی چند سال بین مشتریان خود که شامل پیمانکاران و مجریان درجه یک کشور و منطقه و صنایع پتروشیمی می‌باشند تبدیل به برترین شرکت در زمینه تولید لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن در کشور و منطقه خاورمیانه شده است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قیمت لوله پلی اتیلن PE80

قیمت لوله‌های PE80 با توجه به نوع لوله که لوله دوجداره کاروگیت باشد یا لوله تک جداره پلی اتیلن باشد متفاوت است.استفاده از مواد PE80 لوله پلی اتیلن اسپیرالبرای لوله‌های فشار قوی و کاربری‌های حساس پیشنهاد نمی‌شود و استفاده از این لوله‌ها منسوخ گشته است. از این مواد (PE80) بیشتر جهت لوله‌های دوجداره کاروگیت و لوله‌های اسپیرال پلی اتیلن با کاربری انتقال فاضلاب و لوله‌های پلی اتیلن سایز ریز مخصوص آبیاری استفاده می‌شود و به همین جهت قیمت لوله‌های PE80 پائینتر از قیمت لوله‌های PE100 می‌باشد دلیل دیگر این است که مواد PE80 خودرنگ نداریم و تماما از منابع داخلی و پتروشیمی‌ها تامین می‌شود و قیمت لوله‌های PE80 کمتر از نمونه‌های دیگر می‌شود.
استفاده از مواد PE80 با توجه به پیشرفت در تکنولوژی مواد و تولید مواد PE100 به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. لیست قیمت لوله‌های پلی اتیلن PE80 را نیز می‌توانید از واحد فروش شرکت پارس اتیلن کیش درخواست نمائید و لیست قیمت با توجه به درخواست شما برای شما تنظیم و ارسال می‌گردد.

  • ۹۸/۰۹/۲۳
  • پارس اتیلن کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی