شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن با مصارف آبرسانی، گازرسانی و همچنین شبکه فاضلابی مطابق استانداردهای ملی و استانداردهای بین المللی در دهه 80 با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت ارتقای کمی و کیفی صنعت پلی اتیلن و تولید محصولاتی با کیفیت بالا در سطح ملی پا به عرصه بازار گذاشته است و در طی چند سال بین مشتریان خود که شامل پیمانکاران و مجریان درجه یک کشور و منطقه و صنایع پتروشیمی می‌باشند تبدیل به برترین شرکت در زمینه تولید لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن در کشور و منطقه خاورمیانه شده است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قیمت لوله پلی اتیلن

محاسبه قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن به قطر و فشار لوله و همچنین مواد اولیه آن بستگی دارد. لوله های پلی اتیلن اقطار مختلفی دارند که معمولا از 20 میلیمتر شروع شده و در نهایت به 2400 میلیمتر در طرح‌های عظیم منتهی می‌شوند.
قیمت لوله پلی اتیلن و وزن آن رابطه مستقیم با فشار کاری آن لوله دارد, هرچه این فشار بالاتر باشد وزن و قیمت لوله بالاتر می‌رود.لوله پلی اتیلن تهیه لیست و جدول قیمت لوله پلی اتیلن با توجه به تنوع بالای اندازه‌ها و فشارهای کاری دشوار است و بهتر است فاکتورهای موثر در قیمت لوله را فرمول محاسبه قیمت قرار دهیم.
قیمت لوله پلی اتیلن حاصل ضرب وزن یک متر از آن سایز در قیمت هر کیلو مواد اولیه می‌باشد البته باید هزینه‌های سربار و سود اندکی برای تولید کننده نیز در نظر گرفت.
محاسبه قیمت لوله پلی اتیلن بدون اطلاع دقیق از مشخصات لوله (وزن، ابعاد، فشار) امکان پیر نیست و جهت اطلاع از وزن و قطر سایزهای مختلف انواع لوله پلی اتیلن به جداول استاندارد آنها مراجعه نمایید. به عنوان مثال برای لوله‌های تک جداره پلی اتیلن به جداول ابعاد و اندازه در استاندارد INSO 14427-2 مراجعه نمایید.

جدول جدید ضخامت لوله پلی اتیلن 10 الی 500

جدول جدید ضخامت‌ لوله پلی اتیلن 630 الی 2500

جدول اطلاعات طول عمر لوله پلی اتیلن در دما و فشارهای مختلف

جدول جدید مشخصات جدید لوله PE100را از اینجا دانلود کنید (جدید)


در خرید لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن، مواد اولیه مصرفی، تجهیزات کارخانه تولید کننده، اعتبار و شهرت کارخانه باید مورد توجه قرار گیرد.
قیمت لوله پلی اتیلن و لیست قیمت لوله پلی اتیلن بر اساس متر طول محاسبه می‌شود، برای کارخانه فرق نمی‌کند که شما چه لوله‌ای و در چه قطری خرید کرده‌اید بلکه مقدار مواد اولیه مصرف شده برای ساخت هر متر طول لوله پلی اتیلن مهم است.

  • ۹۸/۰۹/۲۳
  • پارس اتیلن کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی